92 sålda prenumerationer på 9 dagar

– Kampanjen ”Offensivt oktober” har ökar medvetenheten bland medlemmarna om prenumerationerna, säger Linnea Wallberg från RS Kortedala.

20111009-224157.jpg

Helgens resultat i Västsverige slutade på 31 sålda prenumerationer, 165 Offensiv och 6 722 kronor.

Kortedala med 32 sålda prenumerationer har redan slagit sitt lokala mål efter två helger och kommer nu satsa extra mycket på att värva autogiroprenumerationer.

Sedan 1 oktober har 92 prenumerationer sålts och 345 lösnummer av Offensiv, vilket visar att det ger resultat att betona tidningen.

Kristofer Lundberg

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s